Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1502 v sobesedilu:

Če nam bo uspelo program informacijske pismenosti povezati s posameznikovimi življenjskimi načrti, bomo omogočili uspešno učenje, v nasprotnem primeru pa bo naš trud zaman. Zato je zelo pomembno, da namenimo nekoliko več časa poudarjanju smisla ciljev, ki jih želimo doseči, saj bo ta trud dragoceno poplačan s pripravljenostjo odraslih za sodelovanje in njihovo večjo motivacijo. 6. Ker so odrasli študentje obremenjeni s številnimi odgovornostmi in obveznostmi je potrebno poskrbeti, da so metode izobraževanja čim bolj raznolike ter da vzpodbujajo dejavnost, zato da povečamo pozornost utrujenih in obremenjenih študentov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA