Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1503 v sobesedilu:

Zato je zelo pomembno, da namenimo nekoliko več časa poudarjanju smisla ciljev, ki jih želimo doseči, saj bo ta trud dragoceno poplačan s pripravljenostjo odraslih za sodelovanje in njihovo večjo motivacijo. 6. Ker so odrasli študentje obremenjeni s številnimi odgovornostmi in obveznostmi je potrebno poskrbeti, da so metode izobraževanja čim bolj raznolike ter da vzpodbujajo dejavnost, zato da povečamo pozornost utrujenih in obremenjenih študentov. S spodbujanjem aktivnih metod hkrati tudi spodbujamo sposobnost študentov, da si sami organizirajo delo in se usposobijo za samostojno učenje. 7.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA