Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1535 v sobesedilu:

Brez skupnih naporov poučevanja, ki nudijo študentom številne priložnosti za urjenje spretnosti informacijske pismenosti, se te spretnosti ne bodo učinkovito razvile. Tudi pri nas je v literaturi zaslediti potrebo po vključitvi informacijske pismenosti v učne načrte vseh stopenj šolanja, tudi visokošolske. B. Filo (v Brečko, 2004) poudarja, da zahteva uporaba bibliografskih virov in knjižničnih informacijskih sistemov izpolnitev kompleksne serije manualnih in miselnih postopkov, ki se jih študentje ne morejo naučiti sami, ampak so sad sistematičnega usmerjenega procesa od osnovne šole do zaključka študija. Brečko (2004) pa poudarja potrebo po sprejetju smernic za informacijsko opismenjevanje na visokošolski stopnji, ki bi predstavljale logično nadaljevanje informacijskega opismenjevanja na osnovnošolski in srednješolski stopnji.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA