Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 1833 v sobesedilu:

Še nekaj predlogov nalog na podlagi opisane vsebine: Prvi vsebinski sklop: - študentje raziskujejo raziskovalno področje s pomočjo referenčne literature (leksikoni, enciklopedije, slovarji ipd.); - študentje primerjajo primarne in sekundarne vire na določeno temo; - študentje razmišljajo o različnih vidikih določene teme. Drugi vsebinski sklop: - študentje izdelajo seznam ključnih besed, pojmov in predmetnih oznak na določeno temo; - poiščejo članke s področja, ki ga raziskujejo in izberejo uporabne ključne besede za nadaljnje iskanje. Tretji vsebinski sklop: - študentje primerjajo popularne članke z znanstvenimi in strokovnimi članki na določeno temo; - študentje primerjajo spletno stran in članek z namenom, da razvijejo kriterije vrednotenja; - brskajo po internetu, zato da najdejo znanstvene in strokovne vire in jih ovrednotijo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA