Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 203 v sobesedilu:

V priporočilih konference o vseživljenjskem učenju je zapisano, da bi morale univerze še posebno omogočiti vodenje pri spreminjanju učenja; šteti celotno skupnost kot vir nekdanjih, zdajšnjih in prihodnjih študentov; spodbujati in širiti raziskovanje učenja, zlasti izsledke o "delovanju možganov"; spodbujati strokovne organizacije k širjenju vseživljenjskega učenja, ko usposabljajo in vpeljujejo nove sodelavce; vpeljevati programe, ki omogočajo ugotavljanje in potrjevanje poprejšnjega znanja; usmerjati razvoj nove izobraževalne tehnologije, ki bo podpirala tistega, ki se uči (Longworth, Davies, (ur.), 1995). Poleg šol, delovnih mest in skupnosti predstavlja visoko šolstvo le en element v strategiji za doseganje ciljev vseživljenjskega učenja za vse. Razvoj množičnega visokega šolstva pa je nujen predpogoj realizacije koncepta.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA