Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 223 v sobesedilu:

Husen (v Jelenc Kraševec, 2001) kot tudi mnogi sociologi, je opozoril, da postaja izobrazba z uveljavljanjem meritokracije sredstvo za pridobitev vpliva, moči in denarja in nadomešča nekdanjo vlogo pripadnosti socialnemu razredu oz. prirojenega položaja za doseganje vpliva v družbi. To pomeni, da naj bi bile možnosti za izobraževanje dostopne čim širšemu krogu ljudi, ta razširjena populacija pa zaradi svoje raznolikosti zahteva tudi mnogo bolj različne pristope pri učenju. Zamisel vseživljenjskosti učenja in izobraževanja torej ni pomembna le zaradi prepričanja, da za učenje "ni nikoli prepozno" temveč tudi zato, ker s svojo pojavnostjo nujno vpliva tudi na odpiranje in razvijanje novih možnosti za učenje in izobraževanje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA