Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 253 v sobesedilu:

Začetno počasno sprejemanje novih medijev se spreminja, saj poročila držav kažejo, da naraščajoče število visokošolskih institucij spreminja programe in jih v določenem delu ponuja v elektronski obliki ter omogoča, da si lahko študentje pridobijo diplomo od doma ali delovnega mesta (ibid.). Večina vključenih v visokošolsko izobraževanje še vedno študira na tradicionalen način, lahko pa pričakujemo, da bo naraščajoča skupina študentov, ki se bodo vključevali v e-izobraževanje, vsaj za določen čas uvrščena med netradicionalne študente. Čeprav naj bi ta način odpiranje univerz omogočal dostop zapostavljenim skupinam, lahko pričakujemo, da bo imela od tega več koristi že izobražena ter ekonomsko in socialno privilegirana skupina, ne pa ostali študentje iz prejšnjih netradicionalnih kategorij (ibid.).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA