Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 28 v sobesedilu:

Poleg tega sem poskušala pokazati, da se bo v prihodnosti razlika v predznanju na področju informacijske pismenosti med odraslimi in tradicionalnimi študenti v Sloveniji še povečala. Predpostavko, da obstoječi programi informacijskega opismenjevanja v visokošolskih knjižnicah pri nas niso prilagojeni posebnim potrebam odraslih, pa sem poskušala potrditi s posrednimi dokazi, kot so obstoječa literatura na to temo v slovenskem prostoru, splošna razvitost programov informacijskega opismenjevanja, odprtost naših knjižnic ob "netradicionalnih" urah ter usposobljenost naših knjižničarjev za izobraževanje odraslih študentov. V nalogi poskušam združiti bibliotekarski vidik informacijske pismenosti s spoznanji andragoške didaktike in psihologije učenja odraslih.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA