Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 395 v sobesedilu:

Eden izmed ciljev bolonjskega procesa se nanaša tudi na vseživljenjsko učenje in predvideva povečanje vključenosti odraslih v visokem šolstvu s pomočjo različnih ukrepov, kot so npr. alternativne vstopne poti in priznavanje zunaj šolskega sistema pridobljenih znanj, prilagajanje programov posebnim potrebam odraslih, razvoj programov namenjenih posebej odraslim, razvoj odprtega učenja, izobraževanja na daljavo, e-izobraževanja itn. Vendar ostajajo cilji povezani z vseživljenjskim učenjem zaenkrat še na stranskem tiru, saj se bolonjski proces še vedno osredotoča predvsem na strukturo treh stopenj, raziskovanje in kvaliteto. Šele ko bodo te reforme v celoti uresničene, bo na vrsti tudi vseživljenjsko učenje (University lifelong learning in the bologna process, 2005).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA