Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 400 v sobesedilu:

Tudi v zahodnoevropskih državah širijo dostop do visokega šolstva z razvijanjem alternativnih struktur in fleksibilnih študijskih programov ter z ustvarjanjem druge priložnosti tradicionalno depriviligiranih skupin. Institucije, ki se prilagajajo novi skupini študentov z novimi vrstami storitev in načini delovanja, odraslim navadno ob vpisu priznavajo prejšnje delovne ali druge neizobraževalne izkušnje; organizirajo posebne sprejemne izpite za odrasle ali teste sposobnosti; organizirajo stopenjski "izredni" študij, vključno z večernimi ali poletnimi šolami vred; ponujajo modularno strukturo stopenjskega študija; "sendvič" programe; možnosti za prenašanje "točk" med različnimi institucijami; omogočajo interaktivne načine komunikacije med profesorji in študenti; organizirajo svetovalne in informativne službe (Kump, 1995, str. 72). Pri nas lahko odrasli dostopajo do visokega šolstva še vedno le preko tradicionalnih poti in se še ne priznava na delu pridobljeno znanje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA