Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 420 v sobesedilu:

Izboljšale so se materialne razmere visokošolskih organizacij, organizacijo "izrednega študija" pa so podpirale tudi številne ljudske univerze. (povzeto po Mihevc, 1995b): Iz ugotovitev anketne analize o stanju visokošolskega izobraževanja odraslih iz leta 1993 lahko zaključimo, da je bila sestava udeležencev izrednega študija (ob delu) presenetljiva, saj se približno polovica teh študentov po starosti in delovnih izkušnjah ni veliko razlikovala od rednih študentov. To pomeni, da predstavlja ta oblika študija alternativno ali dodatno možnost, predvsem za tiste študente, ki jim je spodletel vpis v redno obliko študija. Predstavam o odraslih študentih ustreza torej le polovica izrednih študentov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA