Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 582 v sobesedilu:

Medtem ko zadnja kaže na povezanost informacijske pismenosti z vseživljenjskim učenjem. o Informacijska pismenost je integracija knjižnične pismenosti, računalniške, medijske, tehnološke pismenosti, kritičnega mišljenja, etike in komunikacijskih spretnosti (Rockman, 2004a, str.3) o Informacijsko pismenost moramo v primerjavi z računalniško pismenostjo razumeti širše od znanja o tem, kako uporabljati računalnik in dostopati do informacij, do kritične presoje o sami naravi informacije, njene tehnične infrastrukture in družbenega, kulturnega in celo filozofskega konteksta in vpliva (Rockman, 2004a, str.7). o Informacijska pismenost predstavlja osnovo za vseživljenjsko učenje in je skupna vsem disciplinam, vsem učnim okoljem in vsem stopnjam izobraževanja. Informacijsko pismen posameznik je sposoben določiti širino informacijske potrebe; učinkovito dostopati do informacij; kritično vrednotiti informacije in njihove vire; vključuje izbrane informacije v lastno znanje; učinkovito uporablja informacije za zadovoljitev določenega namena, razume ekonomske, legalne in družbene vidike, ki obkrožajo uporabo informacij, ter dostopa in uporablja informacije legalno in v skladu z etiko (Rockman, 2004a, str.3). Tudi ALA opredeljuje informacijska pismenost kot spretnost preživetja v informacijski dobi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA