Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 591 v sobesedilu:

Veliko število institucij visokega šolstva, specialnih knjižnic, korporacij in drugih izobraževalnih in strokovnih organizacij v mednarodnem obsegu je opisani koncept informacijske pismenosti, kot ga je definirala ALA, prevzelo in ga potrdilo (Virkus, 2003). 5.5.2 Cilji in standardi informacijskega opismenjevanja v visokem šolstvu Leta 1998 je ALA izdala standarde informacijske pismenosti za študente (Information literacy standards for student learning), ki poudarjajo povezanost med informacijsko pismenostjo in spretnostmi vseživljenjskega učenja. Cilji informacijskega opismenjevanja študentov, ki jih navajajo standardi, so naslednji (povzeto po Information literacy standards for student learning, 1998): 1. Zagotoviti intelektualni dostop do informacij s pomočjo učnih aktivnosti vključenih v učni načrt ter pomagati vsem študentom, da postanejo informacijsko pismeni z razvojem učinkovitih kognitivnih strategij za selekcijo, pridobivanje, analiziranje, vrednotenje, sintetiziranje, ustvarjanje in povezovanje informacij v vseh formatih in na vseh vsebinskih področjih učnega načrta. 2.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA