Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 593 v sobesedilu:

Zagotoviti intelektualni dostop do informacij s pomočjo učnih aktivnosti vključenih v učni načrt ter pomagati vsem študentom, da postanejo informacijsko pismeni z razvojem učinkovitih kognitivnih strategij za selekcijo, pridobivanje, analiziranje, vrednotenje, sintetiziranje, ustvarjanje in povezovanje informacij v vseh formatih in na vseh vsebinskih področjih učnega načrta. 2. Zagotoviti fizični dostop do informacij s pomočjo natančno izbrane in sistematično organizirane lokalne zbirke, ki vključuje: a) raznolike učne vire številnih predmetnih področji, stopenj zahtevnosti in formatov ter b) sistematične postopke pridobivanja informacij in materialov dostopnih zunaj knjižnice s pomočjo elektronskega omrežja, medknjižnične izposoje, kooperativnih sporazumov z drugimi informacijskimi centri; ter navodila za uporabo opreme za dostopanje do lokalnih in oddaljenih informacij v kateremkoli formatu. 3. Zagotoviti učne izkušnje, ki omogočajo študentom, da postanejo selektivni potrošniki in spretni ustvarjalci informacij, s pomočjo izčrpnih inštrukcij povezanih z bogato paleto komunikacijskih medijev in tehnologij. 4.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA