Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 597 v sobesedilu:

Zagotoviti vire in aktivnosti, ki prispevajo k vseživljenjskemu učenju s prilagajanjem različnim stilom učenja in poučevanja, učnim metodam, interesom in sposobnostim posameznikov. 6. Pripraviti vire in aktivnosti učenja, ki predstavljajo raznolikost izkušenj, mnenj, socialnih in kulturnih vidikov; ter podpirati koncept učinkovitega in odgovornega državljanstva v demokraciji, katerega predpogoje je intelektualna svoboda in dostop do informacij. Standardi informacijske pismenosti za študente so napisani na obči ravni, tako da se jih lahko prilagaja lokalnim potrebam oz. učnim potrebam posameznih skupin uporabnikov (študentov, učiteljev, raziskovalcev, staršev), razdeljeni so v tri glavne kategorije, od katerih vsaka vsebuje po tri standarde, vsak standard pa opisuje več kazalcev.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA