Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 62 v sobesedilu:

Podobne razlike ugotavljata Tuijnman in Boström (2002) med sorodnima konceptoma vseživljenjskega in povratnega učenja. Medtem ko je Organizacija Združenih narodov za izobraževanje, znanost in kulturo (United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization - UNESCO) razvijala koncept vseživljenjskega učenja, se je Organizacija za gospodarsko sodelovanje in razvoj (Organisation for Economic Co-operation and Development - OECD) zavzemala za povratno izobraževanje kot strategijo za pospeševanje vseživljenjskega izobraževanja. Glavna razlika med konceptoma je bila predvsem v tem, da se je prvi nanašal na vse stopnje izobraževanja in učenje širom življenja, medtem ko se je drugi zavzema za formalno izobraževanje odraslih oz. za izobraževanje po končani sekundarni stopnji izobraževanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA