Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 636 v sobesedilu:

Ti študentje morajo biti deležni primerljivih izkušenj na področju informacijskih virov kot tradicionalni študentje in doseči enako stopnjo spretnosti informacijske pismenosti (Information Literacy Competency Standards for Higher Education, 2000) Pozitivni učinki informacijskega opismenjevanja so torej očitni za same študente, institucije visokega šolstva in delodajalce. Visokošolske institucije bi morale čim prej začeti s sistematičnim razvijanjem teh spretnosti. 5.5.4 Raziskave in potrebe po informacijskem opismenjevanju študentov O potrebi po sistematičnem razvijanju spretnosti informacijske pismenosti pričajo tudi ugotovitve raziskav, ki so ugotavljale, koliko so te spretnosti razvite pri študentih. Raziskave in izkušnje knjižničarjev so namreč pokazale, da imajo študentje težave pri uporabi visokošolskih knjižnic.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA