Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 637 v sobesedilu:

Visokošolske institucije bi morale čim prej začeti s sistematičnim razvijanjem teh spretnosti. 5.5.4 Raziskave in potrebe po informacijskem opismenjevanju študentov O potrebi po sistematičnem razvijanju spretnosti informacijske pismenosti pričajo tudi ugotovitve raziskav, ki so ugotavljale, koliko so te spretnosti razvite pri študentih. Raziskave in izkušnje knjižničarjev so namreč pokazale, da imajo študentje težave pri uporabi visokošolskih knjižnic. Večina uporabnikov uporablja informacijsko službo z nizko stopnjo ustreznih spretnosti in zadovoljstva, poleg tega je velik odstotek potencialnih uporabnikov, ki ne uporabljajo informacijske službe.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA