Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 69 v sobesedilu:

Poleg tega je v sodobni strokovni literaturi mogoče zaslediti različne interpretacije pojma vseživljenjskega učenja, kot so npr. liberalna, postmoderna ali neosocialistična ter neoliberalna interpretacija (Frost, Taylor v Jelenc Kraševec, Kump, 2005, str. 48). Liberalna perspektiva poudarja izobraževanje za osebni razvoj čim več ljudi, v postmoderni perspektivi je vseživljenjsko učenje nova sestavina pluralističnega, tolerantnega, svobodomiselnega okolja, ki označuje družbo znanja. Neosocialistična ali egalitarna perspektiva posebej poudarja družbeno vključenost, pridobivanje moči in demokratizacijo, medtem ko je neoliberalna perspektiva osredinjena na pridobivanje spretnosti, ki bodo služile osebnim materialnim koristim in konkurenčnosti tržnega gospodarstva.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA