Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 727 v sobesedilu:

Do leta 1940 je bila odkrita večina elementov potrebnih za teorijo učenja odraslih, vendar so ostajali izolirani v obliki posameznih spoznanj, konceptov in principov. V obdobju med letoma 1940 in 1950 so bili ti elementi razjasnjeni, izpopolnjeni in prenovljeni s spoznanji različnih disciplin, kot so klinična psihologija (npr. vpliv podzavesti na obnašanje), razvojna psihologija (znanje o značilnostih povezanih s starostjo na področju telesnih zmožnosti, mentalnih sposobnosti, interesov, navad, vrednot, ustvarjalnosti in življenjskih stilov), sociologija in socialna psihologija (znanje o obnašanju skupin in večjih družbenih sistemov, vključno s faktorji, ki pospešujejo ali zavirajo učenje) ter filozofija (cilji in namen izobraževanja odraslih - izboljšanje posameznika ali družbe). Začetni poskusi integracije posameznih konceptov v teorijo učenja odraslih so bili bolj podobni opisnim seznamom konceptov in principov.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA