Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 925 v sobesedilu:

Pripravljenost odraslih za učenje lahko vzpodbudimo, če jim odgovorimo na tri pomembna vprašanja: zakaj, kaj in kako. To pomeni, da morajo odrasli vedeti, kako je učenje izpeljano, imeti morajo realen pregled na to, kaj pokriva določena tema in kateri so pričakovani rezultati ter zakaj se morajo učiti določeno snov (Knowles, Holton, Swanson, 1998) Koncept svobode in demokracije na področju izobraževanja pomeni, da se odrasli lahko učijo, kar želijo in kar ima za njih smisel, in sprejemajo toliko odgovornosti, kot želijo ter se izogibajo, zavračajo vsako učenje, v katerem ne vidijo smisla ali interesa. Večina odraslih želi prevzemati odgovornost, vendar so pod vplivom učenja v otroštvu, ki ima globoke korenine in vpliv na učenje v odraslosti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA