Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 951 v sobesedilu:

To pomeni, da bomo morali slabšim učencem olajšali pot do uspeha, saj ga sicer ne bi mogli doživeti, medtem ko moramo boljšim učencem pot do uspeha otežiti (s težjimi nalogami), zato da zares doživijo občutek, da so opravili nekaj, kar je vredno truda (Andrilović, 1985). To je tudi pri informacijskem opismenjevanju mogoče izpeljati s pomočjo nalog na različnih stopnjah zahtevnosti, vendar morajo na koncu doseči vsi iste cilje informacijske pismenosti. Mogoče bi to lažje naredili tako, da bi odrasle, ki se močno razlikujejo v predznanju in izkušnjah dela z računalnikom, razdelili v dve skupini glede na predznanje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA