Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 984 v sobesedilu:

Tudi če imamo razmeroma malo informacij, lahko pouk individualiziramo do določene mere. Individualizacija se deli na dva glavna dela (Andrilović, 1985): o vsebine učenja (izbor vsebine je odvisen od ciljev in lastnosti posameznika in od ciljev skupnosti v kateri živi ter od posameznikovega predhodnega znanja). o poti učenja in učna sredstva (odvisni od lastnosti posameznika in opremljenosti izobraževalne ustanove z različnimi učnimi sredstvi - običajni in programirani učbeniki, magnetofoni, kasetofoni, videorekorderji, televizije itn.). Načrt in predvidena organizacija učenja morata biti prilagojena že ustaljenim navadam, ker bi izobraževanje sicer za udeležence predstavljalo nepremostljivo prilagajanje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA