Korpus bibliotekarstva

Frelih, Mirjana: Izobraževanje odraslih v visokošolskih knjižnicah. Diplomsko delo, 2006, poved 989 v sobesedilu:

Pri informacijskem opismenjevanju lahko prilagajamo vsebino do določene mere, in sicer predvsem tako, da damo možnost, da posamezniki iščejo tiste informacije, ki so v skladu z njihovimi interesi, in po tistih bazah in virih informacij, ki ustrezajo področju zanimanja vsakega posameznika. Ker največkrat ni mogoče spoznati priljubljenih stilov učenja udeležencev, se individualnim potrebam prilagajamo tako, da poskušamo vključiti čim več različnih metod in učnih sredstev. Individualizacijo na področju vsebine in učnih sredstev je veliko lažje izpeljati s pomočjo novih oblik izobraževanja, kot je izobraževanje na daljavo, in sicer s pomočjo nove informacijske tehnologije.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA