Korpus bibliotekarstva

Gradišnik, Zvezdana: Izobraževanje zaposlenih v Mariborski knjižnici. Diplomsko delo. 2007, poved 57 v sobesedilu:

Načini in oblike usposabljanja ljudi za delo se dokaj razlikujejo in so odvisne predvsem od potreb, ki jih zahteva nova tehnologija, od usmeritev vodstva organizacije, vrste dejavnosti, opremljenosti, učne tehnologije itd. (Lipičnik, 1997, str. 106).

Mnogi avtorji pojmujejo vzgojno-izobraževalni proces kot "temeljno družbeno dejavnost, ki je usmerjena k doseganju določenega vzgojno-izobraževalnega cilja.
Vzgoja je predvsem celovit in dolgotrajen proces graditve in oblikovanja človekove osebnosti, pri čemer se usmerjeno oblikuje osebnost vsakega posameznika ter se ga prilagaja zahtevam okolja, katerega vrednote bi naj sprejel.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA