Korpus bibliotekarstva

Gradišnik, Zvezdana: Izobraževanje zaposlenih v Mariborski knjižnici. Diplomsko delo. 2007, poved 67 v sobesedilu:

To tudi pomeni, da izobraževanje otrok in mladine, tj. začetno izobraževanje in izobraževanje odraslih ali nadaljevalno izobraževanje, pojmujemo kot enakovredna in enako pomembna dela sistema izobraževanja, ki vsak po svoje pripomoreta k posameznikovemu celostnemu razvoju. Začetno izobraževanje daje z razvijanjem pozitivnega odnosa do učenja in znanja temelj za poznejše nadaljevalno izobraževanje ali samostojno učenje, izobraževanje odraslih pa ponuja vnovično možnost tistim, ki svojih ciljev v začetnem izobraževanju niso dosegli, ter odpira nove možnosti za bogatitev ali osvežitev že pridobljenega znanja in za osebnostno rast. Nenehno izobraževanje torej lahko omogoči samo odprt sistem izobraževanja, ki ceni učenje in znanje, ne glede na to, kako in kdaj sta bila pridobljena (Jelenc, 1996, str. 9).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA