Korpus bibliotekarstva

Merčun, Tanja: Amazon in knjižnični katalogi. Diplomsko delo, 2007, poved 243 v sobesedilu:

Hkrati mora imeti uporabnik tudi znanje o sami zgradbi, uporabi in delovanju kataloga, da lahko zahtevo pravilno vnese in da razume seznam rezultatov, ki ga sistem vrne. čeprav knjižnice z dobrimi navodili za uporabnike nekoliko omilijo probleme, pa to ni dolgoročna rešitev. čas, ki bi ga namenili oblikovanju navodil, bi bolje uporabili za preoblikovanje kataloga na način, da bi bil bolj intuitivno uporaben in pomoč ne bi bila več potrebna (Borgman, 1996). Uporabniki se namreč ne želijo poglabljati v samo delovanje sistema ali ugotavljanje, zakaj iskanje ni bilo uspešno (Borgman, 1996; Novotny, 2004). Eden izmed udeležencev študije o študentih, o kateri piše Novatny (2004), je na primer rekel, da pri iskanju »ne misli, ampak samo klika« na tisto, kar se mu na prvi pogled zdi najbolj relevantno.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA