Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 104 v sobesedilu:

To je za učence težka naloga, zato jo je treba skozi vzgojno - izobraževalni proces na vseh stopnjah razvijati in spodbujati do take mere, da bodo obvladali informacijski proces za potrebe učenja in za reševanje problemov tudi v drugih situacijah. Za to lahko uporabljamo različne aktivne metode poučevanja, najbolj celovito pa takšno vrsto znanja in spretnosti razvijamo s projektnim učnim delom, pri katerem so učenci aktivni, si z različnimi informacijskimi viri gradijo lastno znanje, sami načrtujejo svoje delo, si zastavljajo končne cilje in se odločajo za različne pristope in strategije učenja. Vendar pri tem potrebujejo tudi vodenje in usmerjanje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA