Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 1126 v sobesedilu:

Zato smo se pri oblikovanju arhitekture spletnega mesta Srednje šole za oblikovanje Maribor zanašali predvsem na strokovna priporočila v tuji teoriji, analizo sorodnih spletnih mest knjižnic, na prakso tujih šolskih knjižnic in lastne izkušnje. Analiza spletnih mest šolskih knjižnic v Sloveniji je pokazala, da te pri izvajanju svojih nalog še vedno uporabljajo predvsem tradicionalne vire, še najbolj kriterijem zadošča spletno mesto knjižnice Šolskega centra Celje, ki se med analiziranimi lahko primerja tudi z informacijsko naprednimi knjižnicami v svetu. Prav tako je analiza pokazala, da uspešne knjižnice svojim uporabnikom na spletnih straneh nudijo velik nabor možnosti in imajo zelo natančno izdelana različna pomagala, kot so navodila za vrednotenje različnih virov, postopke razreševanja informacijskega problema, predstavitve poljubne teme, navajanje literature, navodila za sodelovalno učenje, povezave s kurikulom šole ...



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA