Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 113 v sobesedilu:

V ospredju je kritično mišljenje in kreativno reševanje problemov, ki vključuje razumevanje, sintezo, analizo, interpretiranje, povzemanje in nenazadnje vrednotenje. Celoten proces se lahko načeloma ob ustrezni dostopnosti raznovrstnih informacijskih virov, ki so prosto dostopni prek interneta, odvija tudi od doma in ne le iz specializiranih ustanov (npr. šol, knjižnic), za kar pa je potrebna ustrezna stopnja informacijske pismenosti in sposobnost razreševanja informacijskega problema skozi informacijski proces, za kar pa se je potrebno usposobiti skozi formalne in neformalne oblike izobraževanja. Učence zato načrtno in sistematično uvajamo v delo z informacijskimi viri in jih navajamo na delo z njimi v povezavi z razreševanjem konkretnega informacijskega problema.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA