Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 175 v sobesedilu:

Za učence se je izkazalo, da so vešči v raznolikih virih poiskati informacije (uporaba raznolikih virov za lociranje informacij), toda kognitivne spretnosti, ki so za to potrebne, so premalo razvite in sprejete kot del šolskega dela. Najbolj statistično značilna ugotovitev je bila, da čeprav so bili vprašani učitelji informacijsko pismeni, tega znanja niso prenesli na svoje učence. 3.3 Šola in informacijska pismenost "Informacijsko pismenost se je treba učiti, zato je za informacijsko opismenjevanje najprimernejša šola, ki omogoča sistematično in načrtno izpeljavo tovrstnega izobraževanja, v kateri so učenci motivirani za tovrstno obvladovanje spretnosti, knjižničarji pa so pedagoški delavci, ki obvladajo motivacijske oblike in učne metode, kar povečuje uspešnost učenja informacijskih spretnosti in uspešnost sodelovanja z učitelji" (Henri, Hay, 1994, cit. v Novljan, 2005, str. 180). Tudi Fogget (2002) meni, da je treba mladino poučevati informacijsko pismenost kot del njihovega splošnega šolskega izobraževanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA