Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 184 v sobesedilu:

To so ljudje, ki so se naučili učiti se, ki vedo, kako je informacija organizirana, kako jo najti in kako jo uporabiti, da služi njim, drugim ... Za doseganje ciljev sta enako odgovorna učitelj in knjižničar" (Novljan, 2005, str. 183) V pedagoški literaturi je na povezavo učiteljev s knjižničarji opozorila B. Marentič - Požarnik (2003), ki med drugim pravi, da je vse pomembnejša popotnica oz. naloga današnje šole, da učence pouči o uspešnih in racionalnih načinih pridobivanja znanja, ob tem pa o strategijah iskanja, izbiranja, organiziranja in ovrednotenja informacij, ki so pomembne za razumevanje in reševanje problemov. (Marentič - Požarnik, 2003,str. 166) V tej trditvi vidimo povezavo s procesom iskanja informacij za samostojno učenje, ki je konstrukcija novega znanja na osnovi obstoječega znanja ob socialni interakciji s sistemom, viri, učiteljem in knjižničarjem, lahko tudi z vrstniki, če delajo v paru ali skupini.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA