Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 198 v sobesedilu:

Informacijsko pismeni učenec aktivno obvlada informacijski proces za samostojno učenje in razreševanje problemov,3 kar pomeni, da pozna vrste informacijskih virov, uporablja iskalne strategije in pripomočke za iskanje in poizvedovanje informacij, ki jih zna izbrati, uporabiti, organizirati, predstaviti in vrednotiti. Ob tem obvlada splošno pismenost (branje, poslušanje, pisanje), zna uporabljati kognitivne strategije za selekcijo, pridobitev, analizo, sintezo, predelavo in vrednotenje informacij (obvlada učenje učenja) in uporablja sodobno informacijsko in komunikacijsko tehnologijo. Informacijsko pismeni šolski knjižničar aktivno uporablja informacijski proces za svoje samostojno učenje in reševanje problemov (enako kot učenci),4 dodatno pa mora imeti še bibliotekarsko znanje za organizacijo knjižnice in znanje pedagogike, didaktike, metodike in psihologije za prenos znanja informacijske pismenosti na učence.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA