Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 200 v sobesedilu:

Informacijsko pismeni šolski knjižničar aktivno uporablja informacijski proces za svoje samostojno učenje in reševanje problemov (enako kot učenci),4 dodatno pa mora imeti še bibliotekarsko znanje za organizacijo knjižnice in znanje pedagogike, didaktike, metodike in psihologije za prenos znanja informacijske pismenosti na učence. "Dobro šolsko knjižnico lahko oblikuje le profesionalec, ki zna ugotoviti potrebe okolja, vključiti v oblikovanje zbirke tudi osebje šole, predvsem učitelje vseh predmetov, ter jih prepričati, da svoje cilje uresničujejo s poukom, ki vključuje knjižnično gradivo in možnosti v pridobivanje znanja ter razvijanja informacijske pismenosti" (Novljan, 2006, str. 180) Knjižničar mora znati organizirati primerne oblike knjižnične dejavnosti glede na potrebe okolja in pri tem izkoristiti tudi pomoč splošne knjižnice, ki jo zmore dober knjižničar izkoristiti tudi zato, da nadomesti pomanjkljivosti svojega okolja. (Novljan, 2006, str. 177).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA