Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 228 v sobesedilu:

S tem šolsko knjižnico opredeli kot obvezni sestavni del vzgojno - izobraževalnega dela v šoli. 92. člen tega zakona med strokovne delavce, ki opravljajo vzgojno - izobraževalno delo in drugo strokovno delo v šoli, uvršča tudi knjižničarja. Šolska knjižnica je torej prostor, ki s knjižničnimi storitvami zagotavlja dostopnost organizirane knjižnične zbirke in informacijskih virov, in nudi informacijsko in učno okolje, ki spodbuja in omogoča samostojno učenje. Šolski knjižničar v sodelovanju z učitelji in drugimi strokovnimi delavci v okviru vzgojno - izobraževalnega procesa (pouk predmetov, dnevi dejavnosti, interesne dejavnosti in druge oblike dela) izvaja bibliopedagoško dejavnost, realizira splošne in specifične cilje knjižnično informacijskega znanja in s tem prispeva k informacijski pismenosti učencev ter jih spodbuja k vseživljenjskemu izobraževanju, kar je eden od ciljev vzgoje in izobraževanja (2. člen ZOVFI).



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA