Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 234 v sobesedilu:

Nastal je na temelju tradicije knjižne in knjižnične vzgoje, ki so jo predvsem v slovenskih osnovnih šolah knjižničarji v preteklosti izvajali v okviru poučevanja predmetov, najpogosteje pri slovenščini ali v okviru nadomeščanj, bibliopedagoške ure pa so večinoma izvajali knjižničarji sami, brez vsebinske ali ciljne povezave z učitelji in učnimi načrti predmetov, in pregledanih tujih dokumentih. Najprej je bil leta 1999 določen program knjižnična informacijska znanja, cilji in vsebine za osnovno šolo, leta 2000 pa še za gimnazijo. Leta 2007 je Zavod Republike Slovenije za šolstvo začel posodabljati učne načrte za splošno izobraževanje (za osnovno šolo in gimnazijo), posodobili so tudi knjižnično informacijsko znanje za osnovno in srednjo šolo in opredelili šolsko knjižnico v kurikulu.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA