Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 246 v sobesedilu:

Gre za hkratno usvajanje spretnosti informacijske pismenosti in predmetnih vsebin ob delu, kjer morajo učenci uporabljati različne vire informacij. Šolska knjižnica v kurikulu s programom knjižnično informacijsko znanje učencem razvija kompetence na treh ključnih področjih: branje, informacijska pismenost in učenje in jim pomaga dosegati postavljene cilj. Ta prispevek zagotavlja, da bodo učenci ob koncu šole pridobili osnovno znanje za razreševanje raznolikih problemov in védenje, da je rešitev vsakega problema odvisna od procesa informiranja, strategije pridobivanja informacij in od pravih podatkov in informacij in njihove etične rabe.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA