Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 249 v sobesedilu:

Osnova za to pa je razvita pismenost. V programu je poudarjena raba knjižničnega gradiva, informacijskih virov in profesionalnega znanja knjižničnega osebja v izobraževalnem procesu (v pouku obveznih in izbirnih predmetov, v dnevih dejavnosti, interesnih dejavnostih) za razvijanje te spodobnosti in spretnosti za samostojno učenje, dejavno preživljanje prostega časa, tudi z leposlovnim in strokovnim gradivom, osebnostno rast in delovanje učencev. (Knjižnično ..., 2008) V didaktičnih priporočilih posodobljenega kurikula Knjižnično informacijsko znanje (2008) razreševanje učnega problema prevladujoča metoda učenja in poučevanja, pri kateri naj bo način učenja/poučevanja izkustveno in problemsko zasnovan, da bo razvijal kritično mišljenje in veščine.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA