Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 315 v sobesedilu:

Podobne ugotovitve izkazuje zadnja raziskava PIRLS (Doupona Horvat, 2004), ko boljše berejo učenci, ki si večkrat izposodijo knjige iz knjižnice, berejo iz učbenikov in delovnih zvezkov. Knjižnica se tako uvršča med pomembne dejavnike razvoja pismenosti (Novljan, 2006), kar potrjujejo njeni raziskovalni rezultati (Novljan, 1996). Ugotovila je, da učenci z dostopom do razredne, šolske in splošne knjižnice berejo boljše; da ima posamezni dejavnik knjižnice (prostor, zbirka, knjižničar) vpliv na branje, če ga podpirata tudi druga, še zlasti pa je pomemben knjižničar s profesionalnim znanjem knjižničarstva, ki značilno prispeva k boljšim bralnim dosežkom v primerjavi s knjižničarjem brez tega znanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA