Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 317 v sobesedilu:

Ugotovila je, da učenci z dostopom do razredne, šolske in splošne knjižnice berejo boljše; da ima posamezni dejavnik knjižnice (prostor, zbirka, knjižničar) vpliv na branje, če ga podpirata tudi druga, še zlasti pa je pomemben knjižničar s profesionalnim znanjem knjižničarstva, ki značilno prispeva k boljšim bralnim dosežkom v primerjavi s knjižničarjem brez tega znanja. Pomemben dejavnik pri spodbujanju branja je tudi sodelovanje učiteljev in knjižničarjev. "Dokazano je, da učenci dosegajo višje nivoje pismenosti, branja, učenja, reševanja problemov ter informacijske in komunikacijske spretnosti, kadar knjižničarji in učitelji delujejo skupaj."



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA