Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 318 v sobesedilu:

Pomemben dejavnik pri spodbujanju branja je tudi sodelovanje učiteljev in knjižničarjev. "Dokazano je, da učenci dosegajo višje nivoje pismenosti, branja, učenja, reševanja problemov ter informacijske in komunikacijske spretnosti, kadar knjižničarji in učitelji delujejo skupaj." (IFLA/Unescov manifest o šolskih knjižnicah, 2001) Tudi slovenske objavljene raziskave potrjujejo nujnost sodelovanja učiteljev in knjižničarjev za razvoj pismenosti. A. Gradišar (1996, cit. v Pečjak et all, 2006) posebej poudarja, da lahko le dobro sodelovanje knjižničarja in učitelja pomembno vpliva na bralne dosežke, česar pa se učitelji vse premalo zavedajo.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA