Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 321 v sobesedilu:

Učence znajo najbolje spodbuditi k branju učitelji, ki najtesneje sodelujejo s knjižničarjem oziroma šolsko knjižnico, saj lahko prav skupni napori vodijo k veliko boljšemu uspehu. Na pomen sodelovanja učiteljev in knjižničarjev je opozorila tudi slovenska raziskava Bralna motivacija kot dejavnik učinkovitega branja in njen pomen za kakovostno izobraževanje (Gradišar, A., Bucik, N. in Pečjak, S., 2004). Rezultati raziskave so pokazali, da učenci, katerih učiteljice pogosteje sodelujejo pri pripravi ure s šolskim knjižničarjem, kažejo večji interes za branje.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA