Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 323 v sobesedilu:

Rezultati raziskave so pokazali, da učenci, katerih učiteljice pogosteje sodelujejo pri pripravi ure s šolskim knjižničarjem, kažejo večji interes za branje. Rezultati raziskav pismenosti so leta 2004 spodbudili ustanovitev Komisije za pripravo smernic za razvoj pismenosti, ki je izdelala Nacionalno strategijo za razvoj pismenosti.6 Gre za nacionalni strateški dokument, ki zajema razvoj pismenosti od predšolskega obdobja do odraslosti. Ker so v raziskavah ugotovili povezanost knjižničnih dejavnikov z razvojem pismenosti, so med specifičnimi cilji za dosego pismenosti in standardi pismenosti tudi cilji knjižnično informacijskega znanja.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA