Korpus bibliotekarstva
Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 327 v sobesedilu:
Nacionalni standardi za razvoj pismenosti (2005) predvidevajo, da dijaki ob koncu srednje šole razvijajo:
- poslušano in prebrano kritično vrednotijo, - pri tvorjenju pisnih besedil in branju izberejo učinkovite pisne ali bralne strategije, - tvorijo govorna in pisna besedila glede na različne okoliščine, teme in namene, - obvladajo samostojno delo z besedili (razčlenjevanje, razumevanje, tvorjenje), - prepoznavajo sporočilnost besedil v različnih medijih, - samostojno izberejo, uporabijo in predstavijo informacije v različnih življenjskih okoliščinah. Šolska knjižnica učence navaja na samostojno uporabo knjižnic, knjižničnega gradiva in informacijskih virov za samostojno izbiro in uporabo in jih s tem navaja na samostojno in vseživljenjsko učenje.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani