Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 328 v sobesedilu:



- poslušano in prebrano kritično vrednotijo, - pri tvorjenju pisnih besedil in branju izberejo učinkovite pisne ali bralne strategije, - tvorijo govorna in pisna besedila glede na različne okoliščine, teme in namene, - obvladajo samostojno delo z besedili (razčlenjevanje, razumevanje, tvorjenje), - prepoznavajo sporočilnost besedil v različnih medijih, - samostojno izberejo, uporabijo in predstavijo informacije v različnih življenjskih okoliščinah. Šolska knjižnica učence navaja na samostojno uporabo knjižnic, knjižničnega gradiva in informacijskih virov za samostojno izbiro in uporabo in jih s tem navaja na samostojno in vseživljenjsko učenje. Tudi strokovnjaki opozarjajo na pomembno vlogo šolske knjižnice v knjižničnem sistemu in na vlogo knjižničarja pri tem, zato je informacijska pismenost šolskih knjižničarjev bistvena za informacijsko opismenjevanje, ki se začne že na osnovnošolski stopnji.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA