Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 336 v sobesedilu:

Nacionalno strategijo za razvoj pismenosti je sprejel Kolegij ministra za šolstvo in šport decembra 2005 kot osnutek strateškega dokumenta za razvoj pismenosti.

M. Žumer (2003, str. 83, 84) meni, "da je šolska knjižnica pri informacijskem opismenjevanju nenadomestljiva, saj je to edini tip knjižnic, s katerim se sreča prav vsak in to v obdobju, ko se oblikuje posameznikova osebnost.
Ker vanjo vstopajo vsi mladi, je to za večino tudi prva knjižnica, s katero se srečajo in v kateri bi morali spoznati vlogo in pomen knjižnic v sodobni družbi.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA