Korpus bibliotekarstva
Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 807 v sobesedilu:
Analiza je pokazala:
- da kriterij "Splošne informacije" in kriterij " Navigacija" ustrezno upoštevajo vse analizirane šole; - da kriterije "Namen spletne strani, Online povezave do spletnih strani drugih knjižnic, Ustrezna barva strani, Ustrezna tipografija" ustrezno upošteva od 7 - 8 šol; - da kriterije "Podatki o odgovornosti, Online povezava do gradiva knjižnice, Novosti, Storitve knjižnice: izposoja, rezervacije, E-knjige, E-gradivo za učitelje, Internetni iskalniki, Spletne strani mesta in države, Navodila za učence za pisanje seminarskih, raziskovalnih ...nalog, Navodila za uporabo stran " ustrezno upošteva 5 - 6 šol; - da kriterij "Datum zadnje spremembe vsebine, E-časopisi, Drugi kriteriji (nadomestni npr. izvirnost, posebnost ...) ustrezno upoštevajo 3 šole; - da kriterij "FAQ, Navodila za uporabo strani" upoštevata samo 1 - 2 šoli. Iz navedenega lahko sklepamo, da za uspešno in dobro delovanje spletnega mesta knjižnice FAQ in
Navodila niso potrebna.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani