Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 820 v sobesedilu:

Letošnja generacija se lahko pohvali z zlato maturantko, zlatim Cankarjevim priznanjem, angleško bralno značko, odlično udeležbo na matematičnem tekmovanju, svoje dosežke mladi predstavijo na vsakoletni predstavitve šole v maju. V vseh teh dejavnostih knjižnica aktivno sodeluje. 7.2 Programi Srednje šole za oblikovanje Maribor Frizer V Kurikulu z elementi srednjega poklicnega izobraževanja za program frizer (Kurikul ..., 2006) je vloga knjižničarja opredeljena, da:

- koordinira uporabo knjižnice z letnim delovnim načrtom, - sodeluje z učitelji/dijaki pri oblikovanju ciljev vzgojno-izobraževalnega dela pri načrtovanju učnih aktivnosti, pri pripravi in ocenjevanju veljavnosti učnega gradiva in pri izvedbi učnih ur, - medsebojno povezuje dijake in učitelje, učitelje in poučevanje, pouk, dostopnost informacij in okolje, - usmerja usvajanje knjižnično informacijskih znanj, samostojno ali skupaj z učiteljem, - posreduje dijakom spretnosti poizvedovanja in raziskovanja, - razvija bralne sposobnosti dijakov, - uči dijake izbirati informacije, vrednotiti in jih predstaviti.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA