Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 821 v sobesedilu:

V vseh teh dejavnostih knjižnica aktivno sodeluje. 7.2 Programi Srednje šole za oblikovanje Maribor Frizer V Kurikulu z elementi srednjega poklicnega izobraževanja za program frizer (Kurikul ..., 2006) je vloga knjižničarja opredeljena, da:

- koordinira uporabo knjižnice z letnim delovnim načrtom, - sodeluje z učitelji/dijaki pri oblikovanju ciljev vzgojno-izobraževalnega dela pri načrtovanju učnih aktivnosti, pri pripravi in ocenjevanju veljavnosti učnega gradiva in pri izvedbi učnih ur, - medsebojno povezuje dijake in učitelje, učitelje in poučevanje, pouk, dostopnost informacij in okolje, - usmerja usvajanje knjižnično informacijskih znanj, samostojno ali skupaj z učiteljem, - posreduje dijakom spretnosti poizvedovanja in raziskovanja, - razvija bralne sposobnosti dijakov, - uči dijake izbirati informacije, vrednotiti in jih predstaviti.
Medijski tehnik Drugi program, ki ga izvajajo na Srednji šoli za oblikovanje Maribor, je program medijski tehnik.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA