Korpus bibliotekarstva
Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 824 v sobesedilu:
Nove oblike elektronskih medijev, težnja po združevanju sporočilnih oblik različnih zvrsti medijev so postavile nove zahteve po strokovnih kadrih v medijski produkciji. V Izobraževalnem programu je poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja zapisano, da učenci (Izobraževalni program ..., 2008, str. 2):
- pridobijo znanja in spretnosti za izvajanje dela na področju grafičnih, medijskih in avdiovizualnih komunikacij - pridobijo znanja za uporabo sodobne informacijsko komunikacijske tehnologije, računalniške opreme in programskih orodij - razlikujejo in medsebojno povezujejo različne vrste medijev in razvijajo spretnost povezovanja miselnih, slikovnih, zvočnih in video vsebin v izrazno in estetsko usklajeno celoto - obvladajo temeljno strokovno terminologijo in sledijo novostim na strokovnem področju - razvijajo sposobnost in odgovornost za načrtovanje, pripravo, izvedbo in kontrolo lastnega dela - pridobijo znanja za zagotavljanje
kakovosti in uspešnosti lastnega dela, tehnološkega procesa in izdelka/storitve v delovnem okolju v skladu s standardi - pridobijo in sistematično nadgradijo splošna in temeljna znanja za razumevanje zakonitosti v naravi, družbi in stroki - razvijajo sposobnost abstraktnega mišljenja, celovitost pri reševanju problemov, samoiniciativnost, natančnost, ustvarjalnost in sposobnost izražanja s sliko in zvokom (vizualizacijo) - pridobijo estetske, umetniške in kulturne osnove v komunikacijskem izražanju - razvijajo sposobnost in odgovornost za komuniciranje s sodelavci, strankami in za sodelovanje v skupini - razvijajo podjetne lastnosti, znanja in spretnosti - razvijajo pravilen odnos do varovanja lastnine (avtorske pravice) in osebnosti (zaščita podatkov) - razvijajo zavest in pozitiven odnos do ukrepov za zmanjševanje onesnaževanja, varstvo zdravja in okolja, racionalno rabo energije, materialov in časa - razvijajo sposobnosti učinkovitega in uspešnega iskanja, vrednotenja,
hranjenja, obdelave in uporabe aktualnih podatkov in oblikovanja stališča do pridobljenih informacij.
Nova poizvedba
Pripombe
Na vrh strani