Korpus bibliotekarstva

Kokol, Tatjana: Informacijska pismenost in informacijske zahteve za oblikovanje spletnih strani šolske knjižnice. Diplomsko delo. 2008, poved 824 v sobesedilu:

Nove oblike elektronskih medijev, težnja po združevanju sporočilnih oblik različnih zvrsti medijev so postavile nove zahteve po strokovnih kadrih v medijski produkciji. V Izobraževalnem programu je poleg splošnih ciljev vzgoje in izobraževanja zapisano, da učenci (Izobraževalni program ..., 2008, str. 2):

- pridobijo znanja in spretnosti za izvajanje dela na področju grafičnih, medijskih in avdiovizualnih komunikacij - pridobijo znanja za uporabo sodobne informacijsko komunikacijske tehnologije, računalniške opreme in programskih orodij - razlikujejo in medsebojno povezujejo različne vrste medijev in razvijajo spretnost povezovanja miselnih, slikovnih, zvočnih in video vsebin v izrazno in estetsko usklajeno celoto - obvladajo temeljno strokovno terminologijo in sledijo novostim na strokovnem področju - razvijajo sposobnost in odgovornost za načrtovanje, pripravo, izvedbo in kontrolo lastnega dela - pridobijo znanja za zagotavljanje kakovosti in uspešnosti lastnega dela, tehnološkega procesa in izdelka/storitve v delovnem okolju v skladu s standardi - pridobijo in sistematično nadgradijo splošna in temeljna znanja za razumevanje zakonitosti v naravi, družbi in stroki - razvijajo sposobnost abstraktnega mišljenja, celovitost pri reševanju problemov, samoiniciativnost, natančnost, ustvarjalnost in sposobnost izražanja s sliko in zvokom (vizualizacijo) - pridobijo estetske, umetniške in kulturne osnove v komunikacijskem izražanju - razvijajo sposobnost in odgovornost za komuniciranje s sodelavci, strankami in za sodelovanje v skupini - razvijajo podjetne lastnosti, znanja in spretnosti - razvijajo pravilen odnos do varovanja lastnine (avtorske pravice) in osebnosti (zaščita podatkov) - razvijajo zavest in pozitiven odnos do ukrepov za zmanjševanje onesnaževanja, varstvo zdravja in okolja, racionalno rabo energije, materialov in časa - razvijajo sposobnosti učinkovitega in uspešnega iskanja, vrednotenja, hranjenja, obdelave in uporabe aktualnih podatkov in oblikovanja stališča do pridobljenih informacij.



  Nova poizvedba      Pripombe      Na vrh strani


Strežnik Centralne ekonomske knjižnice Ekonomske fakultete UL Iskalnik: NEVA